معرفی اعضاء جدید شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه

حکم عضویت اعضای حقیقی و حقوقی شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه توسط سرپرست دانشگاه ابلاغ گردید.
۲۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۱ کد : ۱۶۸۳۸ فعالیت ها
تعداد بازدید:۱۹۹
جلسه‌ی شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه علامه طباطبائی با هدف معرفی اعضای جدید، در تاریخ ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰برگزار گردید.
معرفی اعضاء جدید شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه

اولین جلسه‌ی شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه علامه طباطبائی با هدف معرفی اعضای جدید، به ریاست دکتر عبدالله معتمدی سرپرست دانشگاه، معاونان دانشگاه، دکتر کامران شیوندی، مدیر دفتر نظارت و ارزیابی و مشاور رئیس دانشگاه بعنوان دبیر شورا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر مجتبی عبدخدایی، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دکتر مقصود امیری، عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری، دکتر ابوالقاسم فاتحی دهاقانی، عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی، دکتر قدرت‌الله رحمانی، عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دکتر هادی خان محمدی، عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری به عنوان اعضای حقیقی شورا و دکتر محمدرضا رهبر مدیر دفتر حقوقی دانشگاه به عنوان مشاور و کارشناسان دفتر نظارت و ارزیابی در تاریخ19 دی ماه 1400 در محل سالن اجتماعات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه، رئیس محترم دانشگاه به ارائه مطالبی در خصوص نقش و اثر بخشی رشته های علوم انسانی در جامعه پرداختند و بیان داشتند که دانشگاه باید سهمی در حل مشکلات کشور داشته باشد و بهتر است در شاخص‌های ارزیابی، به این مسئله توجه شود. وی با تاکید بر اینکه ضمانت اجرایی تمام برنامه های دانشگاه نیاز به نظارت دقیق دفتر نظارت و ارزیابی دارد، افزود: گزارش و بازخورد متناسب با حرکت قسمت های مختلف با اهداف کلان دانشگاه در حوزه وظایف دفتر نظارت و ارزیابی است. چرا که این دفتر در جهت برنامه راهبردی دانشگاه جایگاه ویژه و جدی دارد.

سپس دکتر شیوندی  دبیر شورا به وظایف و اختیارات شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه اشاره نموده و نوید تسریع در روند نظارت و ارزیابی ، جهت محقق شدن اهداف دانشگاه را دادند. ایشان به تشکیل کارگروه‌های دهگانه ذیل شورای نظارت تاکید داشته وامیدواری خود را جهت تحقق این امر در آینده نزدیک  ابراز نمودند. همچنین در ادامه جلسه اعضای شورا، به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود، در خصوص موضوعات قابل بررسی در حیطه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت پرداختند. در پایان جلسه نیز احکام اعضا توسط سرپرست دانشگاه ابلاغ گردید.


نظر شما :