برگزاری جلسه شورای نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه علامه طباطبایی

جلسه شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه علامه طباطبایی با هدف بررسی چارت سازمانی دانشگاه و بررسی عملکرد سامانه های موجود در دانشگاه روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۲ کد : ۱۸۳۵۴ فعالیت ها
تعداد بازدید:۲۳۴
برگزاری جلسه شورای نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه علامه طباطبایی

  جلسه شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه علامه طباطبایی با هدف بررسی چارت سازمانی دانشگاه و بررسی عملکرد سامانه های موجود در دانشگاه به ریاست دکتر عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه، کامران شیوندی مدیر نظارت و ارزیابی و دبیر شورا، معاونین دانشگاه و اعضای حقیقی شورا آقایان مقصود امیری، قدرت اله رحمانی، ابوالقاسم فاتحی دهاقانی، هادی خان محمدی و کارشناسان دفتر نظارت و ارزیابی در تاریخ 26 اردیبهشت ماه 1401 در محل سالن اجتماعات حوزه ریاست دانشگاه برگزارگردید.

  در ابتدای جلسه مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه و دبیر شورا، به بیان اقدامات انجام شده این دفتر در ماه های گذشته پرداخته و سپس گزارشی را در خصوص وضعیت موجود پست های سازمانی شاغلین علمی و اداری در حوزه صف و ستاد ارائه نمودند.

 در ادامه جلسه اعضای حاضر به اظهار نظر در خصوص موارد بیان شده پرداختند و معاون توسعه و مدیریت منابع نیز توضیحات تکمیلی را در این خصوص مطرح داشتند. دبیر جلسه با اشاره به عدم وجود ساختار سازمانی مناسب برای برخی از واحد ها، جهت اصلاح این روند راهکار هایی را ارائه و نسبت به تشکیل کانون ارزیابی در دانشگاه جهت به کار گیری نیرو های فعال و کار آمد تاکید و اظهار داشتند برای بهبود عملکرد سازمان، در نظر گرفتن شاخص های عملکردی مناسب برای احراز پست های سازمانی و توجه به تخصص کارکنان مواردی است که می باید مورد توجه معانت توسعه و مدیریت منابع قرار گیرد. در پایان جلسه، لزوم اجرای مورد مطرح شده مورد توافق اعضا قرار گرفت. بررسی عملکرد سامانه های موجود در دانشگاه نیز با توجه به ضیق وقت، به جلسه آینده موکول شد.


نظر شما :