برگزاری شانزدهمین همایش بین المللی ارزیابی و تضمین کیفیت نظام های دانشگاهی در دانشگاه علامه طباطبائی

۲۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۸ کد : ۱۹۷۶۲ فعالیت ها
تعداد بازدید:۱۳۵
شانزدهمین همایش بین المللی ارزیابی و تضمین کیفیت نظام های دانشگاهی به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی و با همکاری و حمایت جمعی از دانشگاه ها، انجمن های علمی، موسسات پژوهشی در ۱۷ و ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۱ در دانشکده روان شناسی برگزار شد.
برگزاری شانزدهمین همایش بین المللی ارزیابی و تضمین کیفیت نظام های دانشگاهی در دانشگاه علامه طباطبائی

    به نقل از روابط عمومی دانشگاه؛ از  اهداف برگزاری این همایش : 

  •   «شناسایی فرایندها، روش ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی سال های اخیر در حوزه ارزیابی های آموزشی و تضمین کیفیت در نظام های دانشگاهی»
  •  «بازکاوی و نقد و تحلیل مسائل و چالش های نظام ارزیابی آموزش عالی در ایران»
  •  «شناسایی و تحلیل تطبیقی تجارب برتر (Best practice) در خصوص تضمین کیفیت آموزش عالی در جهان»
  •  «تولید و ترویج دانش تخصصی در حوزه ارزشیابی آموزشی و تضمین کیفیت نظام‌های دانشگاهی»
  •  «شناسایی و ارائه راهبردها، راهکارها و راه حل هایی برای ارتقای کیفیت آموزش عالی در دانشگاههای ایران در دوره پساکرونا(کوید 19)»، می باشد.

     این کنفرانس با حضور اساتیدی از دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه اصفهان، موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و ... در 12 نشست تخصصی، در پنل های زیر برگزار گردید.

   تجارت دانشگاه تربیت مدرس در حوزه تضمین کیفیت دانشگاهی / روایت تجربی از نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در دانشگاه فرهنگیان / ارزیابی و تضمین کیفیت در دانشگاه علامه طباطبائی؛ فرایندها، ظرفیت ها و چالش ها / رویکرد یادگیری و تدریس تلفیقی در راستای تضمین کیفیت آموزش عالی / هم اندیشی در خصوص چالش ها و راهکاهای استقرار نظام اعتبار بخشی در آموزش عالی با مرور تجربه آموزش علوم پزشکی در استقرار نظام اعتبار بخشی  /  ارزیابی انتقادی دو دهه فعالیت های نظارت و ارزیابی آموزش عالی در ایران و ...

   جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت  http://icaqa.atu.ac.irمراجعه نمایید.


نظر شما :